یک کیلو گوشت مرغ، چند؟ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی ایران: ایران دهمین تولیدکننده بزرگ موادمعدنی دنیاست خرید کدام نوع طلا برای سرمایه‌گذاری بهتر است؟ رئیس اتاق مشترک ایران و افغانستان: نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امیدبخشی به بخش خصوصی در ایران است فروشندگان پرقدرت در صحنه بورس امروز ظاهر شدند + عکس (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) محکومیت هزار میلیارد ریالی برای عرضه خارج‌ازشبکه گندم در خراسان‌رضوی واردات ۱.۸ میلیارد دلار طلا برای رفع تعهد ارزی در سال گذشته اولویت اختصاص ارز به صنایع داخلی اعلام شد ریزش قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه جلسات اتاق بازرگانی ایران در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار تکلیف جدی دولت به وزرا؛ نرخ رشد اقتصادی هر دستگاه در سال ۱۴۰۳ هدف‌گذاری شد ایران‌خودرو قیمت جدید هایما S۷ را اعلام کرد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دلار ارزان شد، کالا نه | شهرآرا علت کاهش‌نیافتن قیمت اقلام را پس از فروکش‌کردن تلاطم‌های ارزی بررسی می‌کند نبود کارگر ماهر دلیل افزایش حوادث ناشی از کار کاهش قیمت دلار حباب سکه را کوچک کرد + جدول (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ «طرح ساماندهی کارکنان» قبل پایان کار مجلس یازدهم تمام شود رهن و اجاره در منطقه الهیه مشهد چقدر است؟ + جدول (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون امور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: پیشنهادی برای افزایش حق مسکن کارگران نداریم
سرخط خبرها

لزوم معافیت مالیاتی در شهرک‌های نواحی صنعتی خراسان رضوی درراستای رشد تولید

  • کد خبر: ۲۰۶۳۶۴
  • ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
لزوم معافیت مالیاتی در شهرک‌های نواحی صنعتی خراسان رضوی درراستای رشد تولید
مدیر کل امور مالیاتی خراسان رضوی گفت: معافیت مالیاتی در شهرک‌های نواحی صنعتی، از عوامل و اولویت‌های اصلی کمک به رشد تولید و توسعه صنعت است.

به گزارش شهرآرانیوز، شاکر رضا مریدی در نشست تخصصی کارگروه شرکت‌های خدماتی شهرک‌ها و نواحی صنعتی  هیأت اندیشه ورزان کارآفرین استان، افزود: همه واحد‌های تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی تا ۱۳ سال در مناطق کمتر توسعه‌یافته می‌توانند از معافیت‌های مالیاتی بهره‌مند شوند.

مدیر کل امور مالیاتی استان خراسان رضوی عنوان کرد: بر اساس قانون رفع موانع تولید، همه صاحبان واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌ها نواحی صنعتی می‌توانند از معافیت‌های مالیاتی مندرج در قانون برای شهرک‌های مستقر در مناطق توسعه یافته استان به مدت ۷ سال و برای شهرک‌های مستقر در مناطق کمتر توسعه‌یافته به مدت ۱۳ سال استفاده کنند.

وی با اشاره به کمک همه جانبه ادارات استان به رشد تولید، اظهار داشت: پیش از این بر اساس قانون در مناطق توسعه‌یافته پنج سال و کمتر توسعه‌یافته تا ۱۰ سال معافیت‌های مالیاتی برای واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌ها و خارج از محدوده ۳۰ کیلومتر اعمال می‌شد، اما در قانون جدید که از ابتدای سال ۹۵ اجرایی شده است این افزایش تا ۱۳ سال اعمال و محدوده تا شعاع ۳۰ کیلومتر نیز برداشته شده است.



 در ادامه مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی بیان نمود: در ماده ۳۱ رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور بر اعمال معافیت‌های مالیاتی در واحد‌های صنعتی تأکید شده تا به راحتی بتوانند از این معافیت‌های مالیاتی مستقیم استفاده کنند.

 جعفر فرشچی طوسی در بازدید از واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی توس، یادآور شد: باید استقرار واحد‌های صنعتی را به داخل شهرک‌ها و نواحی صنعتی هدایت کنیم تا از این معافیت‌ها بهره‌مند شوند و از تخریب محیط زیست و پراکندگی استقرار صنایع نیز جلوگیری شود.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در انتها خاطرنشان کرد: استفاده از مشاوران مالیاتی در قالب کلینیک صنعت و برگزاری دوره‌های آموزشی امور مالیاتی واحد‌های تولیدی از خدماتی است که مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی استان به واحد‌های صنعتی ارائه مینماید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->